Friday, October 7, 2016

Best Moving Average For Forex Trading

Site OANDA gebruik koekies om ons webblaaie maklik om te gebruik en persoonlike ons besoekers te maak. Koekies kan nie gebruik word om jou persoonlik te identifiseer. Met die besoek ons ​​webwerf, stem jy in om OANDA8217s gebruik van koekies in ooreenstemming met ons privaatheidsbeleid. Te sluit, te verwyder of te bestuur koekies, besoek aboutcookies. org. Beperking van koekies sal verhoed dat jy voordeel trek uit 'n paar van die funksies van ons webwerf. Laai ons Mobile Apps Meld aan Select rekening: ampltiframe src4489469.fls. doubleclick / activityisrc4489469typenewsi0catoanda0u1fxtradeiddclatdcrdidtagforchilddirectedtreatmentord1num1 mcesrc4489469.fls. doubleclick / activityisrc4489469typenewsi0catoanda0u1fxtradeiddclatdcrdidtagforchilddirectedtreatmentord1num1 width1 height1 frameborder0 styledisplay: Geen mcestyledisplay: noneampgtamplt / iframeampgt Hoe om te gebruik Bewegende Gemiddeldes in Forex Gebruik bewegende gemiddeldes te bepaal tendens rigting die oudste vorm van tegniese ontleding en bly een van die mees gebruikte aanwysers. Die primêre voordeel wat deur 'n bewegende gemiddelde is om geraas mark (skommelinge) dat dit moeilik is om real-time wisselkoers data akkuraat te interpreteer maak verminder. Bewegende gemiddeldes stryk hierdie skommelinge, maak dit makliker vir jou om te identifiseer en te kontroleer potensiële mark koers tendense van die normale up-and-down skommelinge gemeenskaplik aan alle munt pare. Alle handelaars probeer om 'n tendens vind by die bestudering van pryse data. Handelaars probeer ook om 'n koers tendens omkeer punt te identifiseer ten einde tyd mark koop en verkoop op die mees winsgewende vlak. Bewegende gemiddeldes kan help in beide betrekking. Bewegende gemiddeldes is noodsaaklik om ander vorme van tegniese ontleding sowel - veral Bollinger Bands en Stogastiese Metings. Jy sal leer oor hierdie aanwysers in die latere lesse. Soos die meeste tegniese aanwysers, beweeg Gemiddeldes beskou overlays en moet oor 'n markprys grafiek geplaas word ten einde die huidige mark rates. The 6 Beste bewegende gemiddeldes vir Forex Trading 8211 Deel 1 Bewegende Gemiddeldes sluit is die beste sloerende aanwysers in 'n trader8217s arsenaal, spesiaal wanneer dit gekombineer met 'n goeie stel leidende aanwysers. Maar wat is die beste bewegende gemiddeldes een van die beste handel instellings In hierdie eerste van twee artikels, sal ons bespreek hoe die baie verskillende tipes van MA8217s kan geoptimaliseer word om verskillende handel probleme op te los. Ons sal begin met die 5-T3 Adaptive bewegende gemiddelde, die 14-ILRS MA en die 5-Hull bewegende gemiddelde. In die tweede artikel sal ons praat oor die 21-EMO, die 55-EMO en die 200-EMO, gaan deur middel van hul aansoeke in die handel put. Laai die aanwyser AllAverages. mq4 met die beste bewegende gemiddeldes hier beskryf. Laai die sjabloon Youpip - Die 6 Beste Moving Averages. tpl met die voorgestelde opstel van hierdie artikel. Klik hier vir meer inligting oor YouPip Forex Analise, Templates en Aanwysers. 5 - T3 bewegende gemiddelde 8211 The Golden Dynamic Ondersteuning / Weerstand Die 5 Tydperk T3 bewegende gemiddelde is op sigself een van die beste swing volgende aanwysers wat gebruik kan word in 'n mark en tydraamwerk. Dit werk deur die verskaffing van korttermyn dinamiese ondersteuning en weerstand waar die prys baie keer sal weiering tydens die ontwikkeling van 'n tendens swang. Tim Tillson8217s T3 MA is 'n Adaptive bewegende gemiddelde wat die verskil tussen die huidige prys aksie en die waarde van 'n dieselfde tydperk EMO om die akkuraatheid daarvan te verbeter gebruik. Na afloop van die mark 'n tendens het gevorm, sal die prys aksie bo te bly of geloei die T3 (5) vir feitlik die hele duur van elk van sy swaai. As 'n kers kruisies die T3 (5) en dan naby sonder kruising dit terug, sal dit gewoonlik beteken dat die swaai is verby. Nog 'n vol kers sluit in 'n crossover posisie sal die swing beëindiging bevestig. In 'n Neigings Market, kan goeie inskrywings gemaak word op grond van 'n T3 (5) weiering gebeur op hoër tydsraamwerke. Die 5 - T3 bewegende gemiddelde Entry Strategie Plaas 'n bestelling in dieselfde rigting van die tendens net ten tye van die prys treffers die T3 (5) MA. Agter 'n stop verlies in 'n laer tydperk as prys terug in die rigting van die tendens hop. As prys kruisies die T3 (5) en doesn8217t terugkeer in dieselfde kers, verlaat die handel. Hierdie strategie werk baie goed vir bounces op die H1, H4 en D1 tydsraamwerke. Na die plasing van die bestelling, die bestuur van die handel met behulp van die laer tydperk (soos die M15 vir n H4 inskrywing). Moenie hierdie strategie nie gebruik in wissel markte. Die gladde 14 tydperk ILRS bewegende gemiddelde daarvan hou om weg van die prys aksie net op die regte afstand te laat Wicks ontwikkel sonder kruising dit. As gevolg van sy gedrag, hierdie MA is 'n groot vir sleep tot stilstand kom en selfs aggressiewe swing re-inskrywings na 'n tendens self ontwikkel het. Tydens 'n tendens swang, it8217s nie ongewoon om te sien een of twee stout kerse sluit met Wicks presies op die ILRS (14) MA, deur die pit. ILRS staan ​​vir Integrale van lineêre regressie helling. Dit is een van die gladste MA8217s en dra baie min mark geraas. Die 14 - ILRS volgkeerverlies Strategie Die ILRS (14) is die beste bewegende gemiddelde tot 'n stop-verlies stywe op 'n trending swing roete. Na afloop van die tendens het gevorm, agter jou keerverlies 1 of 2 pitte weg van die IRLS (14) MA kers deur kers. Laat 'n paar meer ruimte as jy sleep tot stilstand kom op die H1 of hoër tydsraamwerke. Die 5 HMA, of 5 Period160 Hull bewegende gemiddelde spore die prys baie nou saam met 'n paar oorskiet. Dit maak dit 'n goeie MA vir waarskuwings en tendens volgende aanduiding. Tydens die vorming van 'n tendens: Die 5 HMA afgemerk die 5 T3 is die eerste waarskuwing dat 'n swaai is die vorming van. Die 5 HMA afgemerk die 14 IRLS bevestig gewoonlik dat die nuwe swing is gevorm. Die tendens swang gaan dan met die 5 HMA parallel met die 5 T3. A 5 HMA steek weer op die 5 T3 seine dat die tendens momentum verloor het: Die prys kan hardloop sywaarts voordat u verder gaan of die tendens sal binnekort beëindig. A 5 HMA steek weer op die 14 IRLS bevestig gewoonlik die einde van die gang na 'n meer slordige prys aksie. Let wel: Meer ervare handelaars sal wil wegdoen met die 5 HMA inligting en handel direk weggooi op prys aksie of ander voorste Forex gereedskap. Te veel bevestiging op sloerende aanwysers kan jy laat maak vir die beste inskrywings en uitgange. Die 6 Beste bewegende gemiddeldes vir Forex Trading 8211 Deel 1Moving Gemiddeld Kruis Trading Strategie bewegende gemiddelde Kruis forex strategie mdash is 'n eenvoudige stelsel wat gebaseer is op die kruis van die twee standaard aanwysers mdash die vinnige EMO (eksponensiële bewegende gemiddelde) en die stadige EMO . Jy kan ook gebruik maak van ons gratis Verstelbare bewegende gemiddelde Kruis deskundige adviseur vir hierdie strategie outomaties handel in Meta Trader platform. Kenmerke: Baie maklik strategie om te volg. Eenvoudige aanwysers gebruik. It39s maklik om te stop-verlies stel. Bewegende gemiddeldes is laggy mdash kan lag tot 10 bars. Oneffektiewe gedurende die plat markte. Strategie opstel Enige geldeenheid paar en tydraamwerk moet werk. Voeg 'n eksponensiële bewegende gemiddelde om die grafiek, stel sy tydperk tot 9, van toepassing te sluit, stel kleur rooi (opsioneel) mdash dit jou vinnig bewegende gemiddelde (FMA). Voeg nog 'n eksponensiële bewegende gemiddelde om die grafiek, stel sy tydperk tot 14, van toepassing te sluit, stel kleur na blou (opsioneel) mdash dit jou stadig bewegende gemiddelde (SMA). Toegang Voorwaardes Tik Lang posisie wanneer FMA kruisies SMA van onder. Gee kort posisie wanneer FMA kruisies SMA van bo. Uitgang voorwaardes keerverlies vir lang posisies moet ingestel word om die Lae van die laaste kers voor die kruis plaasgevind het. Vir kort posisies mdash die Hoë van die laaste kers voor die kruis. Take-wins moet afhang van die stop-verlies en moet nie minder as keerverlies wees. Ek beveel die opstel TP tot 1,5 SL of 2 SL. As 'n ander kruis verskyn voor die stop-verlies of neem-winsgewende is geaktiveer, sluit die posisie. Voorbeeld Soos gesien op die voorbeeld grafiek, inskrywing voorwaardes is baie duidelik en met die behoorlike SL verhouding TP /, kan hierdie strategie baie winsgewend wees. Waarskuwing Gebruik hierdie strategie op jou eie risiko. EarnForex can39t verantwoordelik wees vir enige verliese wat verband hou met die gebruik van enige strategie wat op die terrein wees. It39s nie aanbeveel om hierdie strategie op die regte rekening te gebruik sonder om dit te toets op demo eerste. Bespreking: Het jy enige voorstelle of vrae in verband met hierdie strategie Jy kan altyd bespreek bewegende gemiddelde Kruis Strategie met die mede-Forex-handelaars op die handel stelsels en strategieë forum. Simple 08/05 bewegende gemiddelde crossover geword Augustus 2006 Status: Lid 436 Posts Ek stem saam , eenvoud is soms die beste oplossing. Baie mense hou handel kleiner tydsraamwerke en hou jy sal brand. Langer tydperke is die beste. Geen wonder dat die meeste professionele handelaars gebruik slegs die daaglikse kaarte. Ek weet dat UBS handelaars doen wat byvoorbeeld. Ek werk van die UBS (nie as 'n handelaar en nie in Forex) en soms ek praat oor die telefoon met top forex volk by die maatskappy in Zurich. Hulle werk net met 'n daaglikse kaarte, ondersteuning en weerstand vlakke en 'n paar meer aanwysers. Niks fancy, basiese eenvoudige dinge. Die 5/8 EMAS werk baie goed as dit tendense, minder as dit wissel. Maar wat aanwyser werk goed op wat wissel markte anyways, reg. As die markte altyd is trending ons almal skatryk wees teen hierdie tyd. Die probleem met die handel, maak nie saak wat (aandele, kommoditeite. Forex ens) is wanneer die mark bereik, tydperk. Dis wanneer die meeste behaal, terwyl dit is trending wins deur 'n gloed en die jy begin alles weer. Snaaks hoe die meeste nuwe drade hier tog belowend vir die beste stelsel laaste paar maande totdat hulle almal begin om te besef dat hey, op die lange duur sal dit nie werk nie. Hoekom. Oorsaak van die wissel keer. Hopelik almal kry om te verstaan ​​dat en stop hoop vir die heilige graal. Selfs die handel news het sy quotrangingquot oomblikke: dis wanneer 'n nuus die geldeenheid nie beweeg in die verwagte rigting. Hoeveel keer wat gebeur het, en mense gaan al gek sê dinge soos quotwell, dit is om af te gaan, want jy sien, die nuus was goed, maar nie so goed soos dit is verwag en plus gister John Doe het gesê dat hierdie en hierdie dus ek dink dat mense gehoop het. blah blah blahquot Dit is al BS, alle suiwer BS. Stelsels kom en gaan (kyk na Vegas) en mense steeds op soek na die volgende beste ding. Wanneer sal hulle leer. Hou dit eenvoudig en jy kan 'n kans het om dit, maar jy sal nooit, ooit vuil ryk aan dit raak, veral as jy begin met 'n bietjie kapitaal. Ek mag dalk klink gemiddelde en negatiewe maar ons almal weet dis die waarheid, anders wouldnt ons hier op soek na nuwe magiese stelsels alle tye. As, na die besef dat jy nog steeds wil om te speel met dit, dan geniet die rit en om pret te hê. Slegs wanneer jy alles wat finansiële druk uit te skakel kan jy regtig pret te hê op dit en sien kaarte in 'n ander manier. Middagete. Middagete is vir papperds Ek stem saam, eenvoud soms is die beste oplossing. Baie mense hou handel kleiner tydsraamwerke en hou jy sal brand. Langer tydperke is die beste. Geen wonder dat die meeste professionele handelaars gebruik slegs die daaglikse kaarte. Ek weet dat UBS handelaars doen wat byvoorbeeld. Ek werk van die UBS (nie as 'n handelaar en nie in Forex) en soms ek praat oor die telefoon met top forex volk by die maatskappy in Zurich. Hulle werk net met 'n daaglikse kaarte, ondersteuning en weerstand vlakke en 'n paar meer aanwysers. Niks fancy, basiese eenvoudige dinge. Die 5/8 EMAS werk baie goed as dit tendense, minder as dit wissel. Maar wat aanwyser werk goed op wat wissel markte anyways, reg. As die markte altyd is trending ons almal skatryk wees teen hierdie tyd. Die probleem met die handel, maak nie saak wat (aandele, kommoditeite. Forex ens) is wanneer die mark bereik, tydperk. Dis wanneer die meeste behaal, terwyl dit is trending wins deur 'n gloed en die jy begin alles weer. Snaaks hoe die meeste nuwe drade hier tog belowend vir die beste stelsel laaste paar maande totdat hulle almal begin om te besef dat hey, op die lange duur sal dit nie werk nie. Hoekom. Oorsaak van die wissel keer. Hopelik almal kry om te verstaan ​​dat en stop hoop vir die heilige graal. Selfs die handel news het sy quotrangingquot oomblikke: dis wanneer 'n nuus die geldeenheid nie beweeg in die verwagte rigting. Hoeveel keer wat gebeur het, en mense gaan al gek sê dinge soos quotwell, dit is om af te gaan, want jy sien, die nuus was goed, maar nie so goed soos dit is verwag en plus gister John Doe het gesê dat hierdie en hierdie dus ek dink dat mense gehoop het. blah blah blahquot Dit is al BS, alle suiwer BS. Stelsels kom en gaan (kyk na Vegas) en mense steeds op soek na die volgende beste ding. Wanneer sal hulle leer. Hou dit eenvoudig en jy kan 'n kans het om dit, maar jy sal nooit, ooit vuil ryk aan dit raak, veral as jy begin met 'n bietjie kapitaal. Ek mag dalk klink gemiddelde en negatiewe maar ons almal weet dis die waarheid, anders wouldnt ons hier op soek na nuwe magiese stelsels alle tye. As, na die besef dat jy nog steeds wil om te speel met dit, dan geniet die rit en om pret te hê. Slegs wanneer jy alles wat finansiële druk uit te skakel kan jy regtig pret te hê op dit en sien kaarte in 'n ander manier. jou negatiwiteit suig. jammer om te hoor jy verloor die spel van Forex. Miskien iets anders sou beter vir jou lyk of jy is 'n goeie leser wees. Ek is eintlik 'n goeie tyd handel en Ive geniet dit nog meer sedert hy die quotrealistic approachquot en die afstand van die quotholy graal existquot een. Jy mag wil lees dinge 'n paar keer meer voor jy begin antwoord, net 'n voorstel. Middagete. Middagete is vir papperds Wel MrFuture, vir wat sy werd is, ek is geneig om saam te stem met jou met betrekking tot die simplistiese uitkyk op die handel. In al my jare van intimiteit met die markte, en die talle stelsels, en kursusse, metodologieë, komplekse of wat ook al. Dit lyk asof ek altyd terug na die tweede metode wat ek nog ooit gebruik (een MA en stochs) wat, terloops, het die mees suksesvolle algehele vir my gaan. Tog is. Ek gebruik dit gewoonlik om ander metodes te bevestig. Maar dit sal my nie verhoed sluipende hierdie forum omdat Ek geniet uitcheck anders mense pogings en daar is 'n paar goeies hier. So in 'n neutedop, ja ek stem saam met jou en Im in die eenvoudige kamp. Maar omdat Ek dit en ander stelsels te lees, nie die geval is dit My 'n verloorder maak. Btw mooi post Dave ek sal nooit, ooit dui daarop dat wat lui VF is 'n verloorder. Om mee te begin, ek is 'n leser, ten minste een keer per week en geniet die lees oor ander mense nader. Die enigste ding wat ek nie hou nie is om te sien oor 'oor dieselfde ou storie van mense wat opgewonde oor die volgende heilige graal en sien dan die dieselfde patroon al die kere waar die draad begin verloor poste as mense besef dat, op wat wissel keer, die stelsel nie goed presteer. Ek het daar, het dit gedoen. Alle ek stel voor om dit eenvoudig te hou en te verander die attitide: as jy 'n stelsel hoop sal jou ryk maak, sal jy net beklemtoon word en geld verloor. As jy besef dat 'n stelsel kan net help en gee jou 'n paar ekstra kontant, afhangende van hoeveel jou begin balans, dan sal jy goed kan en om pret te hê. Die werklikheid is, 90 mense hier hoop om vinnig ryk te kry en daarom haat lees poste soos myne en kry al verdedigende, en ek weet dat oorsaak nie te lank gelede was ek presies in hul dieselfde skoene. Met verloop van tyd sal hulle besef dat Ek was nie so verkeerd na alles. Middagete. Middagete is vir papperds Die 5/8 EMAS werk baie goed as dit tendense, minder as dit wissel. Maar wat aanwyser werk goed op wat wissel markte anyways, reg. As die markte altyd is trending ons almal skatryk wees teen hierdie tyd. Die probleem met die handel, maak nie saak wat (aandele, kommoditeite. Forex ens) is wanneer die mark bereik, tydperk. Dis wanneer die meeste behaal, terwyl dit is trending wins deur 'n gloed en die jy begin alles weer. Ja, ek is dit heeltemal eens met hierdie. Dit is die rede waarom daar geen heilige graal strategie en nooit sal wees. Met hierdie soort strategie en enige strategie regtig, is om verliese klein te hou en laat die winste termyn, sodat ons 'n konsekwente langtermyn rand. Ek verstaan ​​wat jy bedoel oor kort tydperke. Ek verhandel hierdie op die eerste, maar dit was baie arbeidsintensief en ek het 'n baie meer ambagte as wat ek nou doen wat 'n baie meer versprei bedoel om die makelaar, wat beteken dat ek moes 'n veel groter oorwinning verhouding net om gelyk te breek nie. Mense maak nie geld op hierdie soort van handel, maar dit net nie die geval is pas my. Ek moet ook saamstem dat fx is nie 'n vinnig ryk skema, hierdie soort benadering is potensieel gevaarlik na my mening. Maar met streng dissipline en risikobestuur en 'n goeie strategie, is dit moontlik bogemiddelde opbrengs op jou geld te maak, nie sonder 'n mate van risiko though. Ek is meer as konserwatiewe baie gemaak, ek handel met 'n baie lae hefboom, Ek mik vir 2-3 per maand. As ek na 4 kry ek ophou handel vir die maand so nie te waag om dit te verloor. Aangesluit September 2006 Status: Lid 995 poste wat tans ek wag vir 'n sein op GBP / USD, kan dit vandag kom, kan dit kom binne enkele dae, sal ek wag. Laaste handel oor hierdie paar was die kruis op die 24ste Augustus. Toegang is 2,0040. Dit het baie naby aan my stop wat hieronder ondersteuning aan die tyd, dan prys verander ten gunste van my posisie en druk 2,0191 en my volgkeerverlies is geaktiveer by 2,0141 vir 101 pitte. Geduld en dissipline, kry ek daar geword September 2006 Status: Lid 944 Posts PeterM, goeie draad. Dankie dat jy jou ervaring. Im tans lang GBP / USD met 'n paar pitte toegesluit in en sal jou daaglikse sein volg en hop op kort ook as dit realiseer en die R: R lyk OK. Nogmaals dankie en goeie handelstoestande vir jou. Aangesluit Augustus 2007 Status: Lid 2 Poste Hi im 'n beginner, maar ek het na aanleiding van die kruis oor metode qutie 'n geruime tyd en van al my eksperimente sy is een van die eenvoudigste en mees effektiewe Ek het 'n paar vrae 1) Hoe sal u te definieer 'n wissel mark 2) 'n agteros die MA jy die bestelling te plaas op die mark een keer van die EMAS mekaar kruis dankie ouens geword September 2006 Status: lid 781 Posts TX vir die aanwysers Banzai en ja PeterM, ten spyte van wat ander mag sê. MA kruise is een van die simplets en mees effektiewe metodes dat Ek gekom het regoor. tov. wissel markte, ek ussally bly om uit die moeilikheid met MTF en handel oor die daillies of 4hr. Aangesluit Oktober 2006 Status: Lid 24 Posts Dit het my 'n rukkie, maar nou Im 'n eenvoud dweper. Vir diegene wat 2 bewegende gemiddeldes toonbeeld ingewikkeld waarom nie probeer my metode van die gebruik vind maar 1 Ek gebruik nou net 'n 10ema (5- of 8 is net so 'n goeie). Wanneer dit sny deur prys het jy 'n sein. As die ema lyn is plat: Ek wag vir bietjie helling maar anders as wat sy het net oogbal en 'n bietjie van kers patrone. Dit is ook minder frustrerend as bewegende gemiddelde kruise, want daar is talle geleenthede om te kry sodat ek nie verknies as ek een mis. Met 'n baie stywe stoploss werk dit baie goed. Ek het dit gebruik vanaf 1 minuut tot 1 uur met 'n goeie opbrengs. Sterkte aan al Oorweging van 'n skuif na MemphisThe 3 Stap EMO Strategie vir Forex Trends EMArsquos is geweegde gemiddeldes gebruik in trending markte. Vind die tendens met 'n 200 tydperk EMO. Tyd inskrywings met behulp van 'n reeks van EMArsquos gebruik te maak van kleiner periodes. Wanneer dit kom by die trending markte. handelaars het baie opsies met betrekking tot strategie. Vandag sal ons hersien EMArsquos en hoe dit gebruik kan word om 'n volledige strategie vir Forex tendense te skep. Letrsquos te begin Todayrsquos strategie sal sentreer rondom die gebruik van 'n reeks van EMArsquos (Eksponensiële bewegende gemiddelde). Hierdie gemiddeldes werk dieselfde as 'n tradisionele SMA (Gewone bewegende gemiddelde) deur direk vertoon 'n gemiddelde prys vir 'n geselekteerde periode op die grafiek. Maar van die EMAS berekening sluit 'n gewig om 'n groter klem op mees onlangse prys gestel. Dit gewig is geplaas op 'n paar van die lag gevind met 'n tradisionele SMA verwyder. Dit maak die EMO 'n perfekte kandidaat vir tendens handel. Nou dat jy vertroud gemaak met EMArsquos letrsquos blik op hul gebruike in 'n tendens handel plan. Voordat ons in 'n tendens gebaseer posisie betree, moet ons presies watter manier dat die tendens is op pad ken. Onder het ons die GBPCAD op 'n 4Hour Chart. Ons kan sien die paar is die maak van nuwe hoogtepunte terwyl stigting hoër laagtepunte. wat maak die GBPCAD n sterk kandidaat vir 'n uptrend. Hierdie analise kan bevestig word deur die gebruik van 'n 200 EMO. Tradisioneel handelaars is lomp wanneer die prys is hoër as die 200 EMO en lomp as prys woon onder die gemiddelde. Gegewe die bogenoemde inligting. handelaars moet kyk na die GBPCAD koop. Leer Forex uitvoering maak GBPCAD 4Hour Trend amp 200EMA (Grafiek geskep deur Walker Engeland) Tydsberekening Market Inskrywings Sodra mark rigting is geïdentifiseer, kan ons th af gebruik 'n reeks van EMArsquos om die mark te betree. Onder ons kan sien dat 'n 12 en 26 tydperk EMO is bygevoeg om die grafiek. Aangesien ons net op soek is na te koop in 'n uptrend, is dit belangrik om gebiede waar momentum draai terug in die rigting van die tendens te identifiseer. EMArsquos ons kan help om dit te ontsyfer deur die identifisering van 'n gebied waar ons korter tydperk bewegende gemiddelde kruise bo die langer tydperk EMO. Op hierdie stadium kan t raders kyk na die mark te koop. Hier vind u 'n paar monster koop inskrywings met behulp van EMArsquos op die GBPCAD sal vind. Onthou, kan hierdie proses weer word ingewikkelde vir 'n verslechtering neiging deur die verkoop in die geval dat die tydperk 12 EMO kruisies onder die 26. Leer Forex uitvoering maak GBPCAD 4Hour Inskrywings (Grafiek geskep deur Walker Engeland) Noudat 'n handelsmerk is geopen, handelaars moet identifiseer wanneer dit tyd is om die mark te verlaat. Dit is die derde en laaste stap in die ontwikkeling van 'n suksesvolle strategie Handelaars kan 'n verskeidenheid van stop / limiet en risiko beloning kombinasies kies hier om hulle handel behoeftes te pas. As jy egter reeds met behulp van 'n reeks van EMArsquos hulle kan in jou mark uitgang opgeneem. As ons wil koop op 'n terugkeer na lomp momentum, moet handelaars posisies sluit wanneer momentum bedaar. Dit kan gevind word in 'n uptrend wanneer die prys terug beweeg en raak aan die 12 tydperk EMO. Stops moet ook geplaas word wanneer die handel met die tendens. 'N eenvoudige metode is om tot stilstand te plaas onder 'n swaai hoog of laag op die grafiek. Op hierdie manier in die geval dat die tendens blyk, kan enige posisies so gou word opgewonde vir 'n verlies as moontlik. Die grafiese sal onder 'n voorbeeld van beide scenario's wys. Leer Forex uitvoering maak GBPCAD EMO Exits --- Geskryf deur Walker Engeland, Trading Instrukteur Om kontak Walker, e-pos WEnglandDailyFX. Volg my op Twitter by WEnglandFX. Om Walkersrsquo ontleding direk per e-pos, asseblief Teken hier belang in meer te leer oor forex en strategie ontwikkeling Teken vir 'n reeks van gratis ldquo Gevorderde Tradingrdquo gidse. om te help om jou op hoogte op 'n verskeidenheid van handel onderwerpe. Teken hier aan om voort te gaan jou Forex leer nou DailyFX bied forex nuus en tegniese ontleding op die tendense wat die internasionale valutamarkte beïnvloed. Leer forex met 'n gratis praktyk rekening en handel kaarte van FXCM.


No comments:

Post a Comment